Signal på Fauske

Velkommen innom vårt kundesenter på Fauske 

På kundesenteret vårt på Fauske jobber vi alltid for å gi kundene den gode kundeopplevelsen. Her tar i mot alle spørsmål om våre produkter og tjenester for både private og bedrifter i hele Nord-Norge. 

Når du ringer oss får du svar fra en av våre 11 medarbeidere på Fauske, som alle har over gjennomsnittet stor interesse for tekniske spørsmål. Så om du plages med noe kan du være sikker på å få hjelp. 

Vil du bli kunde? Ring oss eller send en mail med din adresse, så får du svar om vi kan levere fiber til deg. 

 

Besøks- og postadresse:

Storgaten 56, 8200 Fauske

3. etasje, inngang fra Sjøgata vis â vis Ica.

 

Telefon: 75 43 05 00 (mandag - fredag kl. 08:00 - kl. 15:30)

E-post: post@signal.no

Altibox feilmeldingstjeneste 75 43 05 00 er tilgjengelig utenom kundesenterets åpningstider.

 

Åpningstider kundesenter Fauske:

Mandag - fredag kl. 08:00 - kl. 15:30