skip to Main Content
Einmotunet + Signal = En Fiber-suksess!

Einmotunet + Signal = En fiber-suksess!

Tv- og internett fra Signal: -En løsning hvor alle beboere kan velge sin egne individuelle avtale var ideelt for oss som borettslag. Det, og mye mer har Signal Bredbånd gitt oss!

Å tilby tv- og internett til et borettslag høres kanskje ikke så avansert ut. Men – dersom målet er at alle beboerne skal bli mest mulig fornøyd med tjenesten, krever det mer enn bare et gjennomført produkt. Einmotunet Borettslag er en av mange som har havnet på en Fiberaksess-avtale fra Altibox.  Kanskje én av mange som til sammen utgjorde at Altibox for 10. år på rad stakk av med prisen for mest tilfredse kunder i EPSI 2019.

-En genial tjeneste for borettslag, hvor beboere får valgfrihet til å avgjøre sitt eget behov – tv, bredbånd eller fasttelefon – eller hele pakken, forteller Salgssjef Valter Jacobsen.

-De som vil ha det råeste får det, mens de som kun vil ha en enkel tv-avtale får det. Best av alt, betaler hver enkelt beboer kun for sine valgte tjenester, legger han til.

Fiberkunde og styreleder i Einmotunet Borettslag og salgssjef BRL fra Signal Bredbånd står fremfor bygget

Styreleder i Einmotunet Borettslag, Kjell Gunnar Pedersen er storfornøyd med fiber fra Signal Bredbånd, her sammen med Salgssjef BRL, Valter Jacobsen.

Perfekt fleksibilitet

Einmotunet Borettslag har 38 boenheter, og flesteparten av dem er eldre mennesker.

-Noen av dem har valgt å ikke ha internett. Med andre ord er vi som borettslag avhengig av en fleksibel avtale hvor alle kan velge selv hvilke tjenester de trenger, forteller styreleder Kjell Gunnar Pedersen og legger til:

-Signal Bredbånd har gitt oss nettopp dette – på linje med en upåklagelig kundeservice, på dagen!

Noe beboerne har satt stor pris på i forbindelse med oppdaterte tjenester fra Signal, var den tette oppfølgingen de kunne dra nytte av. En spesiell fordel av å velge lokalt! Et lite team fra Signal stilte til disposisjon i fellesområdet i Einmotunet i et par dager. Der kunne beboerne møte opp, en etter en, for å få hjelp til å bestille riktig pakke, velge TV innhold og få opplæring i hvordan de skulle bruke utstyret.

-Skulle vi brukt en annen leverandør på fiber, hadde vi aldri kunne forvente en slik service. Her får vi rask og enkel hjelp, enten over telefon, eller at en av dem kommer utover til oss, sier Pedersen.

-På samme tid er også vi veldig heldige. Kjell Gunnar og to andre fungerer som våre gode hjelpere – de er eksepsjonelle. De løper rundt og hjelper til hos de beboerne som trenger litt assistanse. Derfor har de ekstra utstyr liggende på lager i borettslaget, så de raskest mulig kan bistå, sier Jacobsen.

Salgssjef Valter Jacobsen fra Signal Bredbånd viser frem nyeste teknologi fra Altibox

Fiber fra Signal: Salgssjef Valter Jacobsen viser styreleder Kjell Gunnar Pedersen siste nytt fra Altibox.

 

Viktig med sikkerhet

-Når du skal bytte noe du vet fungerer, med noe som er helt nytt blir det fort frustrasjon og usikkerhet. Dette senker terskelen for å ta kontakt og spørre om hjelp, sier Jacobsen og fortsetter:

-Nettopp derfor er vi frempå med å bistå med den servicen som vi kan gi – og det er det som gjør oss spesiell i Bodø. Vi er nære – og alt utstyret vårt er nært. Det gir raskere hjelp, og minimalt med ventetid!

-Og fornøyde kunder, smiler Pedersen.

 

Kan ditt borettslag få fiber fra Signal Bredbånd? Meld din interesse her!

Back To Top