Kontakt oss

Vi har døgnåpen kundeservice - hele året!

Åpningstider og kontaktinformasjon

Åpningstider

Vi hjelper deg hele døgnet – alle dager.* 

*Fra 20:00 – 08:00 på hverdager er det kun åpent for feilmelding og teknisk support. Lørdag og søndager er det kun åpent for feilmelding og teknisk support. Ved tekniske henvendelser er det en fordel om du befinner deg i nærheten av utstyret det gjelder, i tilfelle det viser seg å være behov for restart eller feilsøk.

Kontaktinformasjon

Finn svar på det du lurer på!

Altibox har samlet en rekke spørsmål og svar som gjør det enkelt for deg å finne det du trenger. Finner du ikke svar på det du lurer på har du mulighet til å chatte direkte med vår kundesupport.

Har det oppstått plutselig feil på fiberlinjen din? Sjekk ut om vi har noen driftsmeldinger som kan forklare hvorfor.

Har du tjenester fra tidligere Nornett, og ikke Altibox, kan du finne svar på spørsmål eller kontakte oss her.

Innlogging webmail:

Webmail (@signalbox.no)

Kontaktskjema

Har du andre tjenester enn Altibox, levert av Signal? Klikk her for å komme til riktig side og kontaktskjema. 

Psst! Vi har mange gode svar på ofte stilte spørsmål under de ulike temaene på Kundeservice. Vi anbefaler å sjekke dem ut før du tar kontakt – i tilfelle du kan spare deg for den lille ventetiden hos kundesenteret🤓

Sjekk våre retningslinjer for sponsing

*Enkeltprodukter kan være betalt innhold som sport- eller filmpakker, ekstra dekodere, TV-tjenesten osv.

NB! Sjekk om produktet du sier opp er utenfor eventuell bindingstid. Oppsigelsestid utenfor binding er inneværende måned + én måned.

Vi tilbyr muligheten for å fryse ditt abonnement i minimum 3 og maksimalt 6 måneder. Frysperioden vil være gjeldende for hele kalendermåneder. Denne tjenesten kan maksimalt benyttes 1 gang per kalenderår. Det er ikke mulig å fryse abonnementet de første 12 månedene etter at tjenestene er aktivert første gang. Normal oppsigelsestid er inneværende måned pluss én måned. Dersom du velger dagens dato må det påregnes inneværende måned + én måned før abonnementet faktisk fryses.

Vi kondolerer! Fyll ut kontaktinformasjon på eier av abonnementet du ønsker å si opp. For å bekrefte oppsigelsen trenger vi også navn, telefonnummer og e-post til en kontaktperson.

Vi ønsker å vite din nye adresse slik at vi kan sende deg nødvendig sluttfaktura. Vi kan også undersøke om vi kan tilby våre tjenester i din nye bolig.

Gammel adresse

Ny adresse

Hvem flytter inn

Hvis du gir oss kontaktinformasjon til ny eier slipper du oppsigelsestiden på inneværende måned pluss 1 måned. Vi vil kontakte ny eier for å tilby våre tjenester.

Hvis dette er en utleiebolig, vennligst oppgi kontaktinformasjon på juridisk eier av boligen.

Husk å følg oss i Sosiale Medier!

På Facebook og Instagram deler vi nyttig og dagsaktuell informasjon som kan være med på å gi deg den beste opplevelsen av tjenestene våre.

Du har blitt videresendt

Velkommen til Signal!

Siden du nettopp prøvde å besøke, er nå lagt ned etter at din leverandør har blitt en del av Signal Bredbånd AS. 

Siden du er videresendt til, inneholder informasjon om dine tidligere produkter, eller bestillingsmuligheter om vi enda ikke kan levere Altibox i ditt område. 

Dersom du allerede har fått fiber og Altibox, kan du forholde deg til forsiden vår, signal.no.